Prohledat tento blog

pondělí 27. ledna 2014

Boty nebo život?

Úkol do školy. Na téma závislost. Jakou konkrétní závislost si vybrat, abych při shánění materiálu měla také trochu pocit, že dotyčnému rozumím? Ve chvíli, kdy jsem si vymyslela téma, jsem také věděla, s kým si o něm budu povídat. Neznám nikoho povolanějšího.
Vybrala jsem si závislost na vlastnění a nakupování bot. Jenže. Jak můžu já jako úplný laik klasifikovat něčí závislost? 
Rozhodla jsem se celý úkol pojmout spíš jako sondu do života člověka, jehož vášní jsou boty. Každý má přece něco, někdo je workoholik, někdo alkoholik a někdo má zkrátka vášeň pro boty.

Nečekejte rozbor závisláka, ale spíš rozhovor o tom, proč se dnes lidé uchylují k vlastnictví takových věcí, jako jsou boty, co je vede k shopaholismu a jak tenká hranice je mezi vášní a závislostí.



Do doby, než se na Munimedia objeví článek, se podívejte na video o tom, jak to vypadá, když se nakupování a vlastnění bot stane opravdovým problémem, který je třeba řešit. 







Žádné komentáře:

Okomentovat